• Pomoc

    Wszystko co musisz wiedzieć o drukowaniu online
    • Uzyskaj pomoc w drukowaniu dokumentów online
    • Sprawdź opcje produkcji i dostawy
    • Przeczytaj recenzje

    Gotowy do drukowania?

Brak minimalnego zamówienia
Rejestracja nie jest wymagana
Pokochaj nas lub odzyskaj pieniądze
Darmowa dostawa powyżej 50zł

Potrzebujesz pomocy w drukowaniu online?

Jesteś we właściwym miejscu.

Często Zadawane Pytania

Grafika & Przesyłanie

  • Jakie typy plików mogę przesłać do Doxdirect?

    Możesz załadować pliki typu:

    • PDF
    • Word
    • PowerPoint
    • JPG
    • PNG

    Pliki PDF działają najlepiej. Pliki mogą mieć orientację pionową lub poziomą i mogą mieć rozmiar do 1GB.

  • Czy mogę przesłać pliki, które nie mają rozmiaru A?

     

    Tak możesz! Twoje dokumenty zostaną proporcjonalnie dopasowane do żądanego rozmiaru A.

  • Czy możesz drukować do krawędzi strony?

     

    Tak, nawet jeśli Twój dokument nie posiada ramki ani linii cięcia, nasz system doda to za Ciebie.

    Jedynymi wyjątkami są sytuacje, w których wybierasz papier 80g lub dodajesz zakładki do swojego dokumentu, wtedy zostanie wydrukowany z białą ramką.

  • Czy możesz wysłać kopię lub próbkę?

     

    Nie jesteśmy w stanie zaoferować bezpłatnych próbek. Podczas składania zamówienia będziesz mógł wejść w podgląd swojego dokumentu.

    Możesz też złożyć zamówienie i zapłacić tylko za jeden przedmiot.  Jeśli jesteś z niego zadowolony, możesz kontynuować główne zamówienie, korzystając z naszego systemu Easy Reordering, lub jeśli jesteś niezadowolony, możesz zwrócić go do nas w celu uzyskania zwrotu pieniędzy.

  • Jaki margines należy pozostawić na dokumencie?

     

    W większości przypadków zalecamy pozostawienie co najmniej 5 mm marginesu dookoła, co zapewnia bezpieczeństwo tekstu.

    W przypadku książek w miękkiej lub twardej oprawie możesz stracić do 8 mm w zależności od liczby stron i wybranego zapasu, więc idealnie marginesy powinny wynosić 15 mm.

    W przypadku segregatorów i notesów spiralnych, proszę pozostawić 15 mm, aby upewnić się, że otwory nie będą nachodzić na tekst.

Konfiguracja

  • Jaki rodzaj papieru wybrać?

    Waga papieru jest mierzona w “g”, co oznacza gramy na metr kwadratowy. Na przykład 80g oznacza 80 gramów papieru na metr kwadratowy, czyli cienki papier, a 300 g oznacza 300 gramów na metr kwadratowy, czyli cienką kartę.

    Opcje papieru dostępne na tej stronie to:

    • 80 g: Standardowy papier, odpowiedni do podstawowych segregatorów, dokumentów oprawionych spiralnie, broszur ze zszywką lub arkuszy niezwiązanych.

    • 100g: Również standardowy papier, odpowiedni do książek w twardej i miękkiej oprawie.

    • 120g i 130g: Nieco grubszy i odpowiedni dla wszystkich powyższych produktów, jeśli chcesz uzyskać wykończenie wyższej jakości.

    • 160g i 170g: Grube papiery, idealne do broszur i ulotek, lub do bardziej luksusowych segregatorów, dokumentów oprawionych spiralnie lub niezwiązanych arkuszy.

    • 300g: Cienka karta, idealna do certyfikatów lub wydruków fotograficznych.

    • 400g: Grubsza karta, której używamy do wizytówek.

    Oferowane przez nas wykończenia papierowe to:

    • Matowy – jasny biały, lepszy dla dużych ilości tekstu.

    • Błyszczący – lekki połysk, złamana biel, idealny do pełnego krycia.

Sprawdzenie & Płatność

  • Jakie opcje płatności oferujecie?

     

     

    Mamy wiele opcji płatności dostępnych na komputerach i urządzeniach mobilnych:

    • Wiza
    • Karta Mastercard
    • PayPal
    • Apple Pay
    • Google Pay
    • Blik

  • Mam kod rabatowy. Jak mogę go wprowadzić?

     

    Wprowadź swój kod rabatowy w polu oznaczonym "Kod kuponu" na stronie realizacji zakupu (po przesłaniu i skonfigurowaniu dokumentu oraz przed dokonaniem płatności). Pamiętaj, aby kliknąć "Zastosuj".

    Uwaga: Jak określono w naszej zakładce Regulamin, kody rabatowe muszą być stosowane przed zakupem i nie mogą być stosowane / zwracane po złożeniu zamówienia.

  • Czy możesz dostarczyć przesyłkę na inny adres rozliczeniowy?

     

    Tak. Odznacz pole "To jest również adres dostawy" na stronie Realizacja zakupu, a następnie wprowadź adres dostawy.

  • To prezent, czy dostanę szczegóły płatności w pudełku?

     

    Nie martw się, żadne szczegóły płatności nie są zawarte w zamówieniu, tylko lista przedmiotów, które się na nim znajdują. Obdarowany nie będzie wiedział, ile zapłaciłeś.

Konto Doxdirect

  • Czy oferujecie pakowanie bez loga firmy?

    Niestety nie, wszystkie nasze opakowania, taśmy i dokumenty są oznaczone marką Doxdirect.

Anulowanie & Zwroty

  • Jak poprosić o przedruk lub zwrot pieniędzy?

    Doxdirect oferuje gwarancję “Kochaj nas lub odzyskaj pieniądze”. Uprawnia to klienta do otrzymania przedruku każdego zamówienia, które zostało wydrukowane/oprawione w niezadowalającym standardzie lub zostało uszkodzone w transporcie lub w inny sposób zostało nieprawidłowo wyprodukowane przez Doxdirect, w przypadku, gdy klient lub oryginalny plik(i) nie ponosi winy za problem, lub alternatywnie zwrot pieniędzy za niezadowalające części zamówienia.

    Przedruki lub zwroty pieniędzy można zażądać do 14 dni po wysłaniu zamówienia. Aby ubiegać się o przedruk lub zwrot pieniędzy, klient musi najpierw wysłać wiadomość e-mail serwis@doxdirect.pl z powodem przedruku lub wniosku o zwrot pieniędzy, a następnie przedstawić dowód, że przedmioty nie nadają się do użytku (lub nie mają wartości handlowej) za pomocą zdjęć zniszczonych przedmiotów lub alternatywnie zwrócić przedmioty do: Zwroty – Doxdirect, ul. Kosiarzy 4/2 Kraków 30-731. Po otrzymaniu tego, przedruk lub zwrot pieniędzy zostanie przetworzony.

Realizacja & Dostawa

  • Jaki jest standardowy czas produkcji zamówienia?

     

    Nasza standardowa usługa polega na dostarczeniu zamówienia w ciągu 2 dni roboczych od dnia zamówienia. Na przykład, jeśli zamówisz we wtorek, Twoje zamówienie zostanie wyprodukowane we wtorek / środę i wysłane w czwartek. Jeśli zamówisz w sobotę, Twoje zamówienie zostanie wyprodukowane w poniedziałek / wtorek i wysłane w środę.

    Uwaga: Czas dostawy jest dodatkiem do czasu produkcji, a naszą standardową usługą dostawy jest UPS Standard. Chociaż UPS ma na celu dostarczenie w ciągu 1 dnia od daty wysyłki, nie gwarantuje tego (i dlatego nie możemy zagwarantować terminu dostawy dla tej opcji).

  • Jakie są najszybsze czasy produkcji i dostawy?

     

    Oferujemy opcję "Produkcja Dziś", co oznacza, że wydrukujemy i przetworzymy Twoje zamówienie tego samego dnia, jeśli otrzymamy je przed godziną 15:00 od poniedziałku do piątku.

    Jeśli potrzebujesz najszybszej możliwej usługi, zalecamy wybranie opcji "Produkcja Dziś", aby otrzymać zamówienie następnego dnia.

  • Czy realizujecie zamówienia w święta i weekendy?

     

    Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku, ale nie w soboty/niedziele czy święta państwowe. Więc jeśli złożysz zamówienie w sobotę/niedzielę, zostanie ono wyprodukowane tak, jakby zostało złożone w następny poniedziałek.

Hej! 👋

Chcesz 50% zniżki na następne zamówienie?

Weź udział w 3 minutowej ankiecie telefonicznej dzwoniąc pod numer +48 12 8816044 i podając kod: XBVV

Musisz zadzwonić miedzy 9:00 a 17:00 od pon do pt, w ciągu 48 godzin od wyświetlenia wiadomości otrzymasz jednorazowy kod rabatowy 50%, maksymalna wartość zamówienia 500zł.